Facebook Twitter Ask fm Free page

Runningman Lover
About Links Stuff Diary

Sunday 1 January 2012 | 20:01 | 0 Element(s)
Seperti biasa, jawab salam dulu…J
Harini hari last aku tulis dekat blog lah sebab aku akanL
Menghadapi UPSR nanti…J
Inshaalllah aku akan mendapat 5A dalam UPSR…. J
Aku n kawan 2 akan belajar bersungguh –sungguh…J
Aku nak kembalikan maruah aku n kakak aku J
Tapi aku rasa aku lemah matematik…L
Aku suma target dapat 3A 2b jer…L
Aku x nak berputus asa.......Aku mesti berjuang…JAku nak tunjukkan kepada semua yang aku  x lemas… JBak kata pepatah lagu nada cinta…Macamni.. J“apa pon terjadi.....Cause everything gonna be okay..”Aku kena berusaha untuk mendapat keputusan yg baik…
Aku nak buktikan kepada pakcik aku yg kata aku ni lemah..
Sapai di sini jelah… bye bye…… blogku….. J



Welcome


Replace with your own cute word here.
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E